Změny v internetovém bankovnictví z pohledu BD a SVJ

Od ledna 2019 mění banky vzhled a způsob ovládání internetového bankovnictví. Tyto změny nám banky avizují písemnou formou již od dubna tohoto roku.

Česká spořitelna přechází ze služby Servis24 na službu George. Československá obchodní banka přechází na službu ČSOB CEB. Komerční banka mění pouze svůj vzhled.

Česká spořitelna svoji službou George umožní ovládat váš účet jednodušeji. Nyní například nemůžete, pokud pořídíte příkaz k úhradě a zašlete jej ke zpracování, tento příkaz, pokud jste udělali chybu zrušit. Od ledna 2019 budete moci příkaz k úhradě zrušit. Dále budete mít možnost například sledovat svoje finance ve službě „Moje zdravé financování“. Dále bude nabízet službu „Dobrá rada“. Tato služba vás upozorní, že z účtu bude za 2 dny odcházet trvalý příkaz a vy na něj nemáte dostatek peněz.

ČSOB se rozhodla ukončit provoz vybraných služeb elektronického bankovnictví, které už svými parametry neodpovídaly náročným požadavkům klientů a dala tak klientům k dispozici modernější podobu elektronické bankovnictví. Vzhledem k tomu, že se jedná o zcela novou službu, je zapotřebí uzavřít i novou smlouvu.

ČSOB CEB – tato služba je nabízena firmám k obsluze firemních účtů, který obsluhuje firma sama nebo je účet obsluhován prostřednictvím zmocněncem, který bude účet obsluhovat. Tato služba například nabízí virtuální pobočku s možností zřízení nebo ovládání nových produktů, které banka nabízí bez osobní návštěvy banky. Dále nabízí stahování výpisů v datovém formátu, který je možné elektronicky zpracovat do účetnictví. Detailní informace o službě ČSOB CEB najdete na stránkách www.csob.cz/ceb.

Naši klienti, kterým zajišťujeme internetové bankovnictví, se mohou spolehnout na profesionalitu a odbornost našich zaměstnanců, kteří zajistí obsluhu účtů vedených u České spořitelny, ČSOB a jiných bank, aniž by se jich změny dotkly.

 

Hana Skálová