Hotline: 224 217 069 Klientská zóna Navigace

Seznamte se s námi

SPRÁVA NEMOVITOSTÍ / REALITNÍ KANCELÁŘ / STAVEBNÍ PRÁCE

Máte nemovitost a nemáte čas se o ni starat?

Zabezpečíme spolehlivý a bezproblémový chod jakékoliv nemovitosti! Zajišťujeme komplexní správu a údržbu nemovitostí od odborného ekonomického či právního servisu přes pravidelné revize až po veškeré úklidové služby či vyklízecí práce.

Svěřte správu nemovitostí a budov do rukou zkušených odborníků.

Díky naší dlouholeté praxi vám při správě nemovitostí a budov v Praze a okolí zajistíme také veškeré související služby jako účetní či daňový, stejně jako havarijní či hygienický servis. Zkrátka individuální péče na míru pro Váš maximální komfort.

Naše počátky, cíle a pozice na trhu

Od roku 1994 zajišťujeme správu nemovitostí v Praze a blízkém okolí. V počátcích jsme se zaměřili  na vybudování základních čtyřech pilířů správy nemovitostí, tedy úklidu, vlastní údržby, technické správy a účetnictví. Tyto služby jsme spojili do jednoho celku, který v posledních 10 letech doplňujeme o další navazují služby spojené s péčí o nemovitosti, jako je helpdesk, správa bytů, příprava a realizace malých staveb, realitní servis, pojištění nemovitostí, energetické poradenství a mnohé další.

Cílem našich aktivit je poskytovat komplexní služby s důrazem na individuální řešení. To vše pro Váš maximální komfort. Jsme schopni poskytovat i odpovídající záruky za své služby, máme uzavřeno pojištění profesní odpovědnosti za škodu do výše 20 miliónů Kč. Získané dobré jméno se odráží i ve skutečnosti, že dnes přijímáme nové zákazníky především na základě doporučení od stávajících klientů.  Za naší profesionalitou stojí stovky spokojených vlastníků domů i bytů a více než 20 let zkušeností.

Obsah komplexní správy nemovitostí

  • Komplexní právní a realitní služby
  • Výběr nájemného, vyúčtování služeb, evidenční listy
  • Účetnictví a daňové poradenství
  • Ekonomika budov, investice, plán oprav
  • Zaměření staveb a nemovitostí
  • Rekonstrukce bytových domů i bytových jednotek

Něco navíc: Informace ze zákulisí

Co považujete za dobu svého podnikání za největší úspěch?

Za značný úspěch lze považovat už samotné vybudování stabilní firmy, která nabízí jistotu svým klientům i zaměstnancům. Největším úspěchem pak je vytvoření takového pracovního kolektivu lidí, jehož členové dokáží navzájem kooperovat a respektovat se. Řekněme, že není tak těžké vytvořit jednotlivé týmy podle charakteru oddělení, ostatně lidé stejného povolání se často mají sklony navzájem respektovat, protože přesně vědí, co jejich práce obnáší a jak složitá někdy je. Složitější je pro jednoho klienta vybrat správný tým složený z technika, účetní, členů úklidu a údržby. To, že se daří týmovou práci nejen budovat, ale i rozvíjet, je největším úspěchem i přidanou hodnotou.

Jakým způsobem zajišťujete, aby váš dodavatelský řetězec splňoval požadavky na transparentnost, dodržování lidských práv, zaměstnanecké podmínky a ochranu životního prostředí?

Spolupracujeme s velkými partnery, jako jsou TPA Horwath, ČSOB, IP BROKER, Karlín Group apod. Jedná se o velké hráče na trhu, kteří mají vlastní etické kodex a další aktivity, kterými se starají o blaho svých zaměstnanců.

Naši partneři jsou držiteli následujících ocenění:

TPA Horwath byla dvakrát oceněna v soutěži Daňař & daňová firma roku 2015. Poradenská společnost získala nejvyšší ocenění v kategorii Nejžádanější zaměstnavatel v daních a Daňová hvězda v oblasti fúzí a akvizic.

ČSOB byla vyhlášena druhým nejlepším zaměstnavatelem nad 5 000 zaměstnanců v ČR (bez rozlišení oboru podnikání) a prvním nejlepším v Praze v rámci soutěže Sodexo: Zaměstnavatel roku 2016.

Naším krédem je individuální přístup a smysl pro detail, proto spravujeme řadu nemovitostí v centru Prahy. Zvláštní výzvou jsou pro nás kulturní památky.

Apod.

Jak se snažíte minimalizovat či zlepšovat svůj dopad na životní prostředí? Uveďte konkrétní příklady a jejich přínos.

Za největší přínos pro životní prostředí považujeme zřízení vlastního svozového dvoru, kde realizujeme třídění odpadu pro více než 130 spravovaných nemovitostí. Dále jsme zavedli systémy třídění odpadu v námi uklízených kancelářích na území Prahy. Mimo to, se při úklidech snažíme maximálně využívat čisticí prostředky šetrné k přírodě. Dále doporučujeme svým klientům praktické a ekologické řešení, jako jsou perlátory, úsporné baterie, dvoustupňové systémy splachování WC apod.

Dopad na životní prostředí se snažíme minimalizovat i skrze další služby, například v rámci energetického managementu, kde se zaměřujeme nejen na úsporu financí, ale i na omezení spotřeby pomocí kontroly, evidence a odhalování úniků energií.

Aktuálním příkladem, jak se snažíme zlepšovat svůj dopad na životní prostředí je i značení domů našich klientů. Jistě znáte nevzhledné a těžce recyklovatelné platové cedule označující správce budovy či seznam firem v budově sídlících. Cedule jsou často vyrobeny z plastu, který již dále není možné recyklovat, a proti tomu jsme se rozhodli bojovat. Na naše náklady jsme nechaly vyrobit kvalitní tradiční smaltované cedule, které mají nesporně delší životnost a navíc lahodí i lidskému oku.

Za zmínku stojí také jeden z nových klientů, nízkoenergetický hotel, který si vybral naše služby právě díky našemu zelenému myšlení a ohleduplnému přístupu k životnímu prostředí i lidem.

Kdo jsou vaši zákazníci, jakým způsobem je získáváte a co v péči o ně považujete za nejdůležitější? Jakým způsobem komunikujete/zajišťujete transparentnost vašeho podnikání vůči zákazníkům?

Našimi zákazníky jsou Společenství vlastníků jednotek, Bytová družstva ale i jednotlivci ať již v podobě právnické či fyzické osoby. Nové zákazníky získáváme hlavně přes doporučení od stávajících spojených klientů, ale i přes skrz kontaktní formuláře na webu, tedy situacemi, kdy se nám zákazník sám aktivně ozve. S klienty většinou komunikuje především pověřený technik a pověřená účetní, kteří správu daného domu realizují. Mnoho komunikace se realizuje skrze mailovou poštu osobní, ovšem v naléhavých případech jako jsou nenadálé havárie, probíhá počátek komunikace skrze telefony. Nedílnou součástí je i komunikace osobní, která je stvrzením osobního přístupu ke klientům. S širší veřejností také komunikujeme skrze sociální sítě a v neposlední řadě skrze měsíční Zpravodaj, díky kterému klienty pravidelně informujeme o dění v oblastech: rekonstrukce péče o dům a okolí, účetnictví, legislativa apod. Transparentnost podnikání je pak zajištěna otevřenou komunikací.

Čím si myslíte, že se odlišujete od vaší konkurence? Zavedli jste v poslední době nějaké významné inovace? Jaký měly tyto inovace efekt na vaše výsledky v podnikání?

Naše zásadní odlišnost od konkurence spočívá v tom, že my své služby opravdu provádíme, což se zdá jako samozřejmé, ale bohužel mnoho firem pracujících v oblasti správy nemovitostí za své služby inkasuje peníze, ale služby neprovádí. Je to smutná praxe, které ale nejsme součástí.

Další odlišení od konkurence spočívá v dobrých dlouholetých vztazích s klienty založených nejen na celém komplexu služeb, ale i v důležitých detailech, jako je vedení webových stránek jednotlivých SVJ či BD, informování o zákonných změnách skrze Zpravodaje nebo smaltované cedulky (popsané výše), které jsou vyjádřením vzájemného vztahu, pocitu zajištěnosti služeb i bezpečí